(#45) Erasmus 2021- część 1- przygotowania. Erasmus 2021 -chapter 1- preparations.

       

Podjęłam decyzje o ponownym wyjeździe na Erasmusa. Właściwie, o tym, że będę jechać ponownie na Erasmusa wiedziałam, będąc  na moim pierwszym Erasmusie. Pierwotnie, chciałam zaliczyć magisterkę i wyjechać na rok do czterech różnych państw w celu wyrobienia sobie praktyki. Na stronie uczelni jest jednak napisane, że mogę praktykować tylko w dwóch różnych miejscach. Został mi więc wyjazd na studia, by oszukać ten system niedogodności.

Chciałam studiować we Włoszech, ale z powodu pandemii, jako studenci, mieliśmy ograniczone możliwości wyjazdowe. Mogliśmy wybierać tylko uczelnie będące na specjalnej “Covidowej” liście.

            Zastanawiałam się więc nad trzema kierunkami: Lublaną, Wilnem oraz Pragą. Najbardziej chciałam jechać do Pragi, ale porównałam sobie strony ESN’ ów, zakwaterowanie i strony uczelni. No i wybrałam Lublanę! 

            Na moim uniwersytecie, aby wyjechać na Erasmusa, trzeba mieć średnią przynajmniej 3,5. Tutaj nie było większego problemu. Napisałam do biura erasmusa, czy mogę ubiegać się o wyjazd. Po otrzymaniu odpowiedzi pozytywnej zaczęłam przygotowywać odpowiednie dokumenty. 

I o tym już niedługo na moim blogu ;)

 

***

I've decided to go to Erasmus again. Actually, I knew I was going to go again during my first Erasmus. I wanted to complete my master's degree first and then go to four different countries for a year, for an internship. However, on the university's website it is written that I can only practice in two different places. So I decided to fool this system of inconvenience. 

I wanted to study in Italy, but because of the pandemic, as students, we had limited opportunities to travel. We could only choose the universities that were on the special "Covid" list.

So, I was wondering about three directions: Ljubljana, Vilnius and Prague. The most I wanted to go to Prague, but I compared ESN's, accommodation and university pages. And I chose Ljubljana! 

At my university, you have to have an average of at least 3.5 to go to Erasmus. There was no problem here. I wrote to Erasmus office to see if I could apply. After receiving a positive answer, I started preparing documents. 

And about that, soon on my blog ;)

 

  

Komentarze