(#31) Co udało mi się osiągnąć w Katowicach? What have I achieved in Katowice?

 Jestem jedną z tych osób, które liczą najmniejsze osiągnięcia, zrobiłam krótką listę rzeczy, które udało mi się osiągnąć podczas studiów magisterskich:

1.      Dostałam się na studia magisterskie na kierunku Ekonomia na UE Katowice.

2.      Dostałam stypendium rektora.

3.      Dostałam się do AIESEC.

4.      Dostałam swoją pierwszą pracę- Obsługiwałam klientów w języku angielskim.

5.      Wróciłam do biegania.

6.      Dostałam się do programu MENTOR.

7.      Przeżyłam studia online.

8.      Dostałam się na drugiego Erasmusa.

            A wy? Z czego jesteście dumni? Jak wykorzystujecie lub wykorzystywaliście czas na studiach? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

***

 

I am one of those people who count the smallest achievements, so I made a short list of things I managed to achieve during my Master's studies: 

·         I got into Master's studies in Economics at UE Katowice. 

·         I got the rector's scholarship. 

·         I got into AIESEC. 

·         I got my first job- customer service in English. 

·         I got back to running. 

·         I got into the MENTOR program. 

·         I survived online studies. 

·         I got into my second Erasmus. 

What about you? What are you proud of? How are you using or have you used your university time? Be sure to let me know in the comment section!


Komentarze