Otrzymaliście produkt, który nie spełnia
Waszych oczekiwań. Jesteście niezadowoleni, więc chcecie coś z tym zrobić. I
macie do tego pełne prawo. Jednak przemyślcie, która forma będzie dla was
najbardziej opłacalna.
Jakie są typy zadowolonych klientów?
1.
Krzykacze
Składają reklamacje przedsiębiorstwu, nie wystawiają opinii o firmie innym
osobom.
Zaletą krzykaczy jest to, że informacja zwrotna o produkcie jest wysyłana
bardzo szybko. Przedsiębiorstwu. Najlepsza grupa klientów dla przedsiębiorstwa.
Nie wystawiają negatywnej opinii o firmie innym osobom, ani na formach
internetowych, bo według nich to strata czasu, lub po prostu nie chcą.
2.
Klienci bierni
Nie składają reklamacji przedsiębiorstwu, nie wystawiają opinii o firmie innym
osobom.
To klienci, którzy jak coś się zepsuje, wyrzucają produkt i idą kupić nowy.
3.
Pleciugi
Nie składają reklamacji przedsiębiorstwu, za to wystawiają opinię o firmie
innym osobom.
Najbardziej niebezpieczna grupa klientów dla przedsiębiorstwa. Oczekują, że
dzięki ich działaniom, reklamacja nie będzie konieczna, ale “ostrzegają” innych
przed “oszustami”.
4.
Aktywiści
Składają reklamacje przedsiębiorstwu i wystawiają opinię o firmie innym osobom.
Cenna grupa odbiorców dla przedsiębiorstwa- dostają informację zwrotną o
produkcie- oraz dla osób z otoczenia- wiedzą, że jeżeli produkt nie spełni ich
oczekiwań, zostaną wysłuchani oraz przedsiębiorstwo poczyni kroki w celu
naprawienia błędu.
Którym typem klienta
niezadowolonego jesteś? Daj znać w komentarzu!
***
You have received a product that does not
meet your expectations. You are dissatisfied, so you want to do something about
it. And you have the right to do so. However, think about which form will be
most cost-effective for you.
What are the types of satisfied customers?
1.
Screamers
They complain to the company,
they don't give feedback about the company to other people.
The advantage of screamers is
that product feedback is sent very quickly. To the company. The best customer
group for the company. They don't give negative reviews about the company to
other people or on online forums because they think it's a waste of time, or
they just don't want to.
2.
Passive customers
Do not complain to the company,
do not give feedback about the company to other people.
These are customers who, when
something breaks, throw the product away and go buy a new one.
3.
Talkative.
They do not complain to the
company, instead they give their opinion about the company to other people.
The most dangerous customer
group for a business. They expect that by their actions, a complaint will not
be necessary, but they "warn" others about "scammers''.
4.
Activists
Complain to the company and
give feedback about the company to other people.
Valuable group of recipients
for the company - they get feedback on the product - and for the surrounding
people - they know that if the product does not meet their expectations, they
will be listened to and the company will take steps to correct the
mistake.
Which type of dissatisfied customer are
you? Let me know in the commentary!
Komentarze
Prześlij komentarz